Warning: include() [function.include]: Unable to access ./language/.lang in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include(./language/.lang) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include() [function.include]: Failed opening './language/.lang' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php5:/usr/share/php') in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3
Castingové Agentury

 


Martin P.
25.11.2002 00:01
jebacek@email.cz
http://
Dobrý den pane Sieber, rád bych se Vás zeptal, zdali máte zkušenost s agenturou Crazydolphin, případně jestli znáte pana Gála. Tvrdí se, že pouze inkasuje peníze a žádné projekty nemá. Můžete mi odpovědět? Děkuji, MartinP.S. Pěkné stránky

Jiří Maria Sieber
25.11.2002 12:07
herec@jmsieber.cz
http://www.JMSieber.cz
S agenturou Crazydolphin jsem doposud nespolupracoval, je to komparsní agentura a já nejsem komparsista. Agentura sídlí na Barrandově v Nových halách. Je to dost strategické místo a asi by tam neuspěla agentura, krerá by nepracovala. Mluvil jsem s nimi jen telefonicky a tvrdili mi, že dělali i koordinátory komparsu na xXx, kde se se mnou setkali při natáčení a znají mě. Nevím, ale chtějí 190 Kč za zápis do komparsního rejstříku a to není mnoho. Jiří Maria

Jiří Maria Sieber
04.12.2002 11:46
herec@jmsieber.cz
http://www.JMSieber.cz
Vracím se ještě k dotazu na práci agentury Crazydolphin, sídlící na Barrandově. 25.11.2002 jsem jim e-mailem sdělil, že v návštěvní knize www.CastingoveAgentury.cz byla spochybněna práce a serioznost jejich agentury. Vyzval jsem je, aby se v návštěvní knize k tomuto vyjádřili. Je velmi podivné, že agentura vůbec neodpověděla. Jiří Maria

Sylvie
04.12.2002 15:29
sy.svitakova@seznam.cz
http://
Na tom něco bude ( Crazy Dolphin ) ! Mají nějakej spor s Extrafilms. Ti na svém webu zveřejnují své stanovisko k aktivitám Michaela Gála. Slyšela jsem na to různé názory - možná je v tom i něco osobního - ale spíš věřím právě Extrafilms ing. Hrstky. Pro zájemce: www.extrafilms.cz

Jiří Maria Sieber
05.12.2002 09:32
herec@jmsieber.cz
http://www.JMSieber.cz
Dnes jsem znovu vyzval agenturu Crazy Dolphin, aby se vyjádřili k diskusi, která se okolo jejich činnosti rozpoutala. Podíval jsem se na stránky www.extrafilms.cz a jejich stanovisko pro Vás přetiskuji. Jiří MariaSTANOVISKO agentury EXTRAFILMS s.r.o. k aktivitám pana Michaela Gála (jednatele společnosti CRAZY DOLPHIN s.r.o.)Vzhledem ke stupňujícím se útokům na naší dobrou pověst a snahu o očerňování jména naší agentury a pana Ing. Jiřího Hrstky panem Michaelem Gálem a jím zastoupenou společností Crazy Dolphin, s.r.o. jsme nuceni reagovat a uvést na pravou míru některé zkreslované skutečnosti: Crazy Dolphin s.r.o. není zastoupena žádným kolektivem koordinátorů, kteří spolupracovali na filmech Blade II, Česká spojka, xXx (Triple X), Shanghai Knights a dalších. Organizátorem komparsu, a to pouze na posledních dvou uvedených projektech, byl pan Michael Gál, jehož naší agentuře dodala společnost Crazy Dolphin s.r.o. Podle našich dostupných informací společnost Crazy Dolphin s.r.o. není oprávněna podnikat jako castingová agentura pro film a reklamu (mimochodem stejné označení používá naše agentura již od svého vzniku), neboť nevlastní živnostenské oprávnění pro tuto činnost. Tato společnost se podle výpisu z Obchodního rejstříku zabývá výrobou zámkové dlažby a provozováním mycí linky. Crazy Dolphin s.r.o. také od počátku svého působení nenatáčela žádnou reklamu ani avizovaný film "Red Fire" (natáčení filmu s tímto názvem se dle našich informací v ČR nepřipravuje). Ing. Jaroslav Žižka, který pro naší agenturu zajišťoval obsazení našich projektů, odjel na již dříve plánovaný studijní pobyt do Austrálie. Věděli jsme to rok dopředu a držíme mu palce. Telefonní číslo, které používá Crazy Dolphin s.r.o. - 737 915 555 - , je majektem naší agentury a bylo pouze pro potřeby natáčení projektu Shanghai Knights propůjčeno panu Michaelu Gálovi. Přes mnohé výzvy a urgence nám SIM kartu s tímto telefonním číslem odmítá vrátit zpět. Velmi se omlouváme všem zaregistrovaným, které obtěžují SMS zprávy zasílané panem Michaelem Gálem na jejich mobilní telefonní čísla s výzvou k zaregistrování do společnosti Crazy Dolphin s.r.o. Pan Gál bohužel zneužívá seznamy, které mu byly zapůjčeny pouze pro účely natáčení našich projektů a které dosud nevrátil. Naše agentura již také podnikla nezbytné kroky k nápravě.

Jiří Maria Sieber
05.12.2002 10:01
herec@jmsieber.cz
http://www.JMSieber.cz
Pro objektivnost jsem navštívil stránky www.justice.cz, kde je obchodní rejstřík a pan Michael Gál je uvedený pouze v jedné firmě Crazy Dolphin, která opravdu nemá v předmětu činnosti nic, co by se týkalo filmové práce. Pokud firma Crazy Dolphin podniká ve filmování, jedná se zřejmě o nedovolené podnikání. Jiří Maria

Michael Gál
05.12.2002 15:59
info@crazydolphin.cz
http://www.crazydolphin.cz
Pro všechny, co se chtějí dozvědět o agentuře Crazy dolphin, s.r.o..Naše stanovisko je takové:Agentura Crazy dolphin, s.r.o. má živnostenské oprávnění na předmět podnikání "Agenturní činnost v oblasti kultury a umění".Sami budeme rádi, až tato činnost bude zobrazena na www.justice.cz.Ale toto nezáleží na nás, ale na našich úřednících.Originál živnostenského listu je k nahlédnutí v naší agentuře.Ke stanovisku pana Hrstky, jednatele společnosti Extrafilms, s.r.o. se můžeme vyjádřit takto:Jsme tým koordinátorů, který spolupracoval na všech projektech, které prezentuje agentura Extrafilms, s.r.o.Komentáře k SIM kartě a odcizeným seznamům komparzistů z databáze této agentury je jeden velký výmysl.Nikdo z nás neměl přístup do této databáze.Dostávali jsme na každý natáčecí den seznamy, které jsme večer vraceli s pracovními výkazy.Náš tým se rozhodl na základě interních rozporů, odejít z agentury Extrafilms, s.r.o. a založit agenturu Crazy dolphin, s.r.o., v které jsme úplně všichni, kteří dříve pracovali v agentuře Extrafilms, s.r.o.Je pravdou, že společnosti Crazy dolphin, s.r.o. byla vystavena faktura za poslední 2 filmy (XXX, Shanghai Knights) za koordinační činnost.Agentura Crazy dolphin, s.r.o. spolupracovala částečně na projektu Red fire a na jedné reklamě.To je zhruba tak vše o naší agentuře.Pokud se chcete dozvědět více, zašlete nám mail s Vaším dotazem.Michael Gál.

Lenka S.
05.12.2002 20:17
Leninka.s@centrum.cz
http://
Hezky jsem si tu početla. U Crazy dolphin jsem zaregistrovaná od léta a jsem s nima docela spokojena. Natacela jsem s nima uz ten film Red fire a ted mi volali i na Young man.U Extrafilms jsem se take jednou zaregistrovala, byla jsem s nim asi jen 2 dny na natáčení a nic moc.Nedivim se klukum z Crazy dolphin, ze se sebrali a odesli z Extrafilms, ten Hrstka byl docela na nas komparzisty neprijemnej.Tak Crazy dolphin preju hodne stesti a doufam, že zase zavolaji.Lenka

Jiří Maria Sieber
06.12.2002 12:34
herec@jmsieber.cz
http://www.JMSieber.cz
Vážený pane Gál, pokud jsou v branži dva konkurenti, může se stát, že se nedohodnou a útočí na sebe. Diskuse v knize návštěv mých stránek www.CastingoveAgentury.cz, která se rozproudila okolo Vaší firmy, je dost nepříjemná. Vaší taktickou chybou bylo, že jste nereagoval dříve. Pokud budete chtít všem "utřít hubu", pošlete do knihy návštěv, nebo přímo mě, to Vaše živnostenské oprávnění na kulturní činnost. Je to jednoduché a efektivní řešení. Jiří Maria

práskač
17.12.2002 19:00
jebacek@email.cz
http://www.sweb.cz/crazy.dolphin
Crazydolphin uvedla na internetu svoji kopii oprávnění k agenturní činnosti, ale moc čitelné to není, posud sám Jirko Mario...

Jiří Maria Sieber
18.12.2002 16:24
herec@jmsieber.cz
http://www.JMSieber.cz
Ahoj práskači, agentura Crazy Dolphin mě kontaktovala telefonicky a poslali mi i kopii svého živnostenského oprávnění na agenturní činnost v oblasti kultury a umění. Kolpie je dost nekvalitní a slíbili mi, že mi pošlou kvalitní scener, ale neposlali. Když jsem se začetl do toho živnosťáku, tak mě zaujal datum podání žádosti o vydání živnostenského listu, to jest 13.11.2002 a datum od kdy Crazy Dolphin mohou v kulturní činnosti podnikat, to jest také 13.11.2002. Na jejich internetových stránkách tvrdí, že společnost Crazy Dolphin byla založena 10.12.1997 a je složena s koordinátorů komparsu, kteří spolupracovali na spoustě filmů. Je to chytře napsané tak, že to vypadá, jako když společnost Crazy Dolphin již pět let působí u filmu. Jiří Maria

Crazy Dolphin, s.r.o.
19.12.2002 16:51
info@crazydolphin.cz
http://www.crazydolphin.cz
Pane Sieber, když si myslíte, že jsme neseriozní, tak proč nás vedete ve Vaší databázi?O celé záležitosti jsme spolu hovořili v samém počátku Vaší nabídky zveřejnění do Vaší databáze, tak přestaňte psát mylné informace o naší agentuře.Tohle to již nemá nic společného s diskuzí.Pokud si přečtete všechny dotazy týkající se naší agentury a Vaše odpovědi na ně, jsou nepotvrzené a neověřené a uvádíte tím každého do omylu.Mysleli jsme si, že Vaše databáze nabízí rejstřík castingových a komparzních agentur, který slouží k jejich prezentaci a ne k pomluvám.

Jiří Maria Sieber
08.01.2003 17:05
Vážený pane Gál, nemyslím si, že bych Vaší agenturu Crazy Dolphin pomlouval. Dle Vašeho vyjádření jste pracoval jako koordynátor komparsu u Extrafilmu pana Hrstky, pak jste odešel a ve stejném oboru začal podnikat pro sebe, pod hlavičkou Crazy Dolphin. To je zřejmě v této zemi seriozní jednání. Já jsem diskuzi o Crazy Dolphin nezačal, ale pokud tvrdíte, že moje odpovědi jsou nepotvrzené, neověřené a uvádím tím každého do omylu, můžeme si zopakovat sled událostí: - 10.12.1997 vznikla Crazy Dolphin s.r.o. s předmětem činnosti koupě zboží a prodej a výroba zámkové dlažby, ve které jste jednatelem a spolumajitelem, viz. www.justice.cz - V létě roku 2002 se objevily na Barrandově inzeráty, že castingová agentura Crazy Dolphin hledá herce a komparsisty a Lenka S. v návštěvní knize prohlásila, že je u Crazy Dolphin zaregistrovaná už od léta 2002 a už s Crazy Dolphin točila film Red fire. - 13.11.2002 obdržela Crazy Dolphin živnostenské oprávrávnění na podnikání v kulturní činnosti, viz. www.sweb.cz/crazy.dolphin/ Pokud si tedy porovnám datum, pak společnost Crazy Dolphin nabírala komnparsisty do databáze a prováděla kulturní činnost již o půl roku dříve, než k tomu dostala živnostenské oprávnění. Toť vše. Proč Vás tedy vedu v databázi komparsních agentur? Protože v tomto oboru pracujete a já chci, aby všichni měli přístup k veškerým informacím o agenturách, ať kladným či záporným. Jak herci a komparsisté, ale také agentury o svých konkurentech a producenti a režiséři a všichni kdo nás platí. Návštěvní kniha je pak určena k diskuzi a zkušenostem všech o všem. Jiří Maria

Horst
08.01.2003 17:07
honzik.pijan@seznam.cz
Zdravím Jirko, rád bych se zeptal, jak zjistím co se točilo u nás v čechách a co se chystá? Připojuji se k debatě o ag.Crazy... a ta inzeruje že shání kompars do filmu Young man, který se už údajně natáčí od listopadu a bude trvat do konce března. Zároveň tvrdí, že točili film Red fire a jistá Lenka tvrdila, že s nimi natáčela. Já se domnívám, že to byla jen volavka, že si to pan Gál napsal sám, protože alespoň co jsem se ptal já, žádný film Red fire neexistuje, proto mě zajímá jak zjistím jeastli se nějaký film točí či netočí. Děkuji za odpověď a přeji hodně úspěchů do nového roku. Horst

Horst
08.01.2003 17:27
honzik.pijan@seznam.cz
Ahoj Jirko, díky za odpoved, u Cazy Dolphin jsem registrovanej uz od srpna a nic... Ted se nedaj nikde sehnat, mozna ze uz shrabli penize a zmizeli, maji zaregistrovano 3000 lidi a 190kc za jednoho dela necelych 600tisic, to za utek stoji... Doufam ze se mylim, zkus zjistit prosim jestli ten film Red fire natacel a jestli toci nejakej film Young man, coz tvrdil ze uz od listopadu nataci... Dik Horst

Kamila
08.01.2003 21:02
Kamila@seznam.cz
Horste, asi uz zdrhli ,ale moc si toho neodnesli s šestsetitisíci korunami v šesti lidech za osm mesicu z online databazi jim asi nic nezbylo co myslis??? Ale proč jim nezavoláš do kanceláře mě to taky všechno vysvetlili jestli točí nebo netoči nevím ale vím že spolupracovali na hodně filmech Tak čau.

Jiří Maria Sieber
13.01.2003 17:17
herec@jmsieber.cz
http://www.JMSieber.cz
Ahoj Horste, ptáš se, tak já odpovídám. Obtelefonoval jsem dost lidí od filmu a nikdo o žádném natáčení filmu Red fire ani o filmu Young man neví. Mluvil jsem i s několika lidmi, kterým bylo slíbeno v Crazy Dolphin, že v těch filmech budou jako kompars, ale nikdy je pak nikdo na natáčení filmů nepozval. Více nevím. Pokud někdo o natáčení těchto filmů ví, nebo se jich zúčastnil, může zanechat vzkaz, kde a kdy se to točilo, případně poslat mi scener natáčecího plánu, nebo komparsního lístku na peníze. Jiří Maria

Martin
21.02.2003 23:48
lost.horizont@email.cz
Ahoj vsem komparzistum ! Chci se s vami podelit o bohuzel jednu velmi negativni zkusenost.Videl jsem ze se na techto strankach neco psalo o agenture Crazy Dolphin.Ja jsem si to precetl bohuzel pozde ale ti co nevedi o tomto problemu nic jako jsem to pred tremi mesici nevedel ja by meli vedet za lide co provozuji komparsni agenturu Crazy Dolphin jsou ubozi podvodnici.Od kazdeho vyberou registracni poplatek 200kc a to jen s umyslem obohatit se.Praci slibili mne i mym kamaradum profi-komparsistum ale nikdy se nikomu z nas neozvali.Kdyz jsem zadali blizsi informace o projektech ktere nam slibili- Red Fire a Young man tak byli uz jen arogantni a nakonec i sprosti. Na celou zalezitosti jsem se informoval u ag.Extrafilms a pak mi uz bylo vse jasne. Chci zde jen napsat ze s takovouhle podlosti a sprostotou jsem se uz dlouho v Cechach u filmu nesetkal.Ja a nekolik mych kamaradu co jseme byli panem Gálem okradeni jsem pred dvema mesici podali na M.Gála na policii trestní oznamení za nelegální podnikání a podvod.Doporucujeme vsem komparzistum kteri byli Gálem podvedeni stejne jako mi aby ucinili totéz anebo aby alespon pozadovali na policii a zivnostenském úrade radne prosetreni cele zalezitosti.Gal lzivymi sliby podvedl a obral nekolik tisic lidi a ja si nemyslim ze by se melo odporne a arogantni chovani tohoto cloveka jakkoliv tolerovat.Nejhorsi ze vseho je ze Crazy Dolphin dela sve podvodne nabory cile dál a obelhává tak dalsí stovky nic netusicich neinformovanych lidi. Omlouvam se jeste jednou za tento negativni prispevek do jinak peknych a optimistickych stránek ale svedomi mi uz dele nedovolovalo mlcet. Martin

Ulrika N
22.02.2003 17:57
uluska@atlas.cz
Vazeny pan Sieber, k Vasim strankam som sa dostala nahodou, ale budem ich navstevovat castejsie:o)) Potrebovala by som vsak radu- patrim k tym, co naleteli na reklamu agentury Crazydolphin. Viem, ze svoje peniaze pravdepodobne uz ani neuvidim,ale co ma najviac mrzi je to, ze na nich naleti stale viac a viec ludi. Rozmyslam nad tym, ako tomu zabranit. Uz som uvazovala tam zajst osobne a vymahat svoj vklad naspat, ale neviem, ci to bude mat cenu. Okrem toho pomozem len sebe a mne ide hlavne o to, aby sa na nich nenachytali dalsi. Neviete mi nejako poradit? Uz som uvazovala nad tym dat tento pripad do televizie, ved napr.Nova je tiez hned na Barrandove. Vidite nejake ine riesenie? Vopred Vam velmi pekne dakujem a prajem len to najlepsie. Ulrika

Jiří Maria Sieber - kompars Crazy Dolphin
22.02.2003 19:03
Ahoj Ulriko, Martine a všichni komparsisté od Crazy Dolphin. Už jsem si myslel že to kolem pana Gála utichlo, ale jak je vidět, je to vážnější. Pokud po mě chcete radu, jak v Crazy Dolphin dál pokračovat, je nutné si na začátku říct, že Crazy Dolphin není jenom pan Michael Gál. Nahlédnutím do www.justice.cz zjistíte, že majitelé této společnosti jsou tito čtyři lidé: 1.Michael Gál, Praha 4, Špirkova 527, 2.Veronika Dvořáková, Praha 10, Vršovická 730/6, 3.Renáta Kreuzová, Praha 4, Mikulova 1572, 4.Jiří Kubát, Černošice, Karlštejnská 259. Takže pan Gál v tom nejede sám a všichni tito spolumajitelé Crazy Dolphin jsou za činnost společnosti a Vaše peníze, trestně-právně zodpovědní. Na internetě je spousta "firem", které, když jim pošlete peníze, tak Vám slíbí modré z nebe a určitě vám zavolaj, až se bude ten velký Modrý film na nebi točit. Samozřejmě spoléhají na to, že kvůli dvěma stovkám se nikdo nebude rozčilovat. Dvě kila by mi nestály za to, se několokrát plahočit na Barrandov. Nejsem právník, ale již přes deset let vlastním realitní agenturu, takže jsem posbíral pár zkušeností. Pokud si to tedy shrneme, tak firma Crazy Dolphin podnikala v uměleckém oboru půl roku před tím, než k tomu dostala oprávnění a vybírala peníze. To by se dalo považovat za nedovolené podnikání a neoprávněné obohacení. Kanceláře mají na Barrandově, ale v rejstříku mají sidlo podnikání v bytě spolumajitelky Crazy Dolphin, Renáty Kreuzové: Praha 4, Mikulova 1572. To by zřejmě zajímalo živnostenský úřad. Rozhodně ti z Vás, kteří se cítí činností Crazy Dolphin podvedení, by to neměli nechat jen tak. Kdokoliv z Vás může napsat trestní oznámení a poslat ho na policii, nebo na Státní zastupitelství u Okresního soudu. V tomto trestním oznámení můžete popsat vaše skušenosti s Crazy Dolphin a přidejte ještě i vytištěnou diskusi z této knihy návštěv. Policie se pak musí tímto případem zaobírat. Pak se také můžete obrátit na živnostenský odbor, jakto že Crazy Dolphin podnikala v kultuře od léta 2002, když oprávnění dostala až v listopadu 2002. Také se můžete obrátit na ředitelství Ateliery Barrandov s upozorněním na to, že pronajímají prostory firmě, se kterou není asi něco v pořádku. A to s tou NOVOU také není tak špatný nápad. Já jsem si samozřejmě také vědom své zodpovědnosti, protože agenturu Crazy Dolphin propaguji na těchto stránkách. Nemohu tuto agenturu ze seznamu vyřadit, protože existuje a dokud neni někdo odsouzený, tak je nevinný. Rozhodl jsem se tedy, že ke každé agentuře přidám ještě automatický odkaz přímo do knihy návštěv na záznamy, které se agentuře budou věnovat. Do té doby k Crazy Dolphin napíši upozornění. Pokud bude okolo Crazy Dolphin něco nového, tak nám všem do knihy návštěv napište. Držím Vám palce, komparsisti a pokud jsem některého z Vás, při natáčení rvaček v Hitlerovi, nechtěně praštil, tak se mu tímto omlouvám... Jiří Maria

Míra
25.02.2003 21:04
mivas@seznam.cz
Koukám, že o Crazy dolphin je tu rozsáhlá diskuze. Asi něco na tom určitě bude. Od léta mají pořád inzerci na www.jobs.cz Divím se, že jim to tam vůbec nedochází, že jde o podvod. Zajímalo by mě, kolik už mají lidí... 2000, 3000, 4000, 5000????? Nevím, ale bude to asi dost na přivýdělek. Když budeme počítat reg. poplatek 200,- Kč x 4000 = 800.000,- Kč !!!!! To je odporné... Jsem zvědavý, zda-li to zdaní podle platných zákonů. Mají na to do konce března, max. však do 31.6. a pak dám osobně na finanční úřad echo a věřím tomu, že je to položí raz dva. Komparzisti, kteří jste se u Crazy dolphin zaregistrovali, jděte se do agentury zeptat, zda-li Vám můžou ukázat smlouvy na ty filmy, které propagují na jobs.cz. To je asi jediná možnost, jak zjistit, zda-li lžou nebo ne. Pokud je nebudou mít a budou se vymlouvat na cokoliv, tak jim nevěřte.. Je to jasné, že jde o podvod. Další věc bych doporučil: Zavolat do firmy LMC, t.j. provozovatel www.jobs.cz a všechno jim tam vysvětlit. Při té příležitosti bych se zeptal, kdo jim tam maže komentáře pod jejich inzeráty. Psal jsem jim tam komentáře a do hodiny byly pryč. Musí to mazat někdo z jobs.cz, ale kdo??? To opravdu nevím. Co takhle se spolčit a zajít hromadně do agentury Crazy dolphin??? Tímto vyhlašuji sraz v pátek v 15:00 před kanceláří Crazy dolphin a půjdeme se jich zeptat. A ty JIRKO, byl bych rád, kdyby jsi mohl také přijít a přesvědčit se sám. Jinak souhlasím s podáváním trestních oznámení na ag. Crazy dolphin za podvod, nedovolené obohacování. K trestnímu oznámení vytiskněte tuto diskuzi a inzerát, který mají na jobs.cz, to určitě zabere. Hodně štěstí...

Jiří Maria Sieber - Crazy Dolphin
26.02.2003 13:47
Ahoj Míro, to je dobrý nápad, přijít všichni k Crazy Dolphin. Mluvil jsem už s několika lidmi, kteří na www.jobs.cz zanechávali upozornění na neseriozní jednání této firmy, ale někdo ty vzkazy maže. Nejlepší by bylo, kdyby, si všichni komparsisté mezi sebou říkali své skušenosti s Crazy Dolphin. Při natáčení, na castingách, všude kde se setkají a ono se to bude šířit jako lavina a všichni se o jednání této firmy dozvědí. Jiří Maria

Míra
26.02.2003 18:27
mivas@seznam.cz
Ahoj Jirko. Já si myslím, že oni tam jsou každý den, podle toho, jak moc inzerují na jobs.cz. Podle mě tam budou každý den. Za zkoušku by to stálo, ne??? Míra

Jiří Maria Sieber pro Míru
27.02.2003 11:01
Ahoj Míro, problém komparsistů s Crazy Dolphin není můj problém, protože já nejsem komparsista. Mě pan Gál nic neudělal a já nemůžu ani nebudu problémy komparsistů s Crazy Dolphin řešit. Vlastnim a provozuji tyto stránky, kde má každý možnost získat veškeré informace a cokoliv říct, ale nejsem žádná výkoná moc k tomu, abych něco vyřešil. Klientů Crazy Dolphin je několik tisíc, tak s tím něco udělejte Vy, kteří se cítíte poškození. Jiří Maria

Martin
01.03.2003 19:34
lost.horizont@email.cz
Ahoj všem. Nedávno jsem zde kritizoval Crazy Dolphin a po mnoha dnech pečlivého pozorování jsem dospěl k následujícímu: Několik dnů za sebou jsem psal negativní komentáře k jejich inzerci na job.cz a téměř vždy byly zhruba do hodiny smazány některým z administrátorů job.cz resp. LMC s.r.o která jej provozuje a ještě k tomu byla z jejich strany blokována moje IP adresa takže jsem ji musel měnit abych mohl psát další hlášky. Myslím že Crazy už svoji inzerci zabalili protože jim chodilo méně a méně lidí.Už asi 10 dnů po nich není na netu ani stopy. Ale pozor, objevili se další vítečníci - jakýsi STORM s.r.o- píší že točí několik filmů-neuvádějí jejich jména, jen píší kolik od každého vybírají- mám silný pocit že jde o další podvod a ani by mě nepřekvapilo že jen Gál převlékl kabát... Jinak k trestnímu oznámení na Michaela Gála..tak to bylo několika komparsisty podáno již před dvěma měsíci na policii a zároveň byly písemně vyrozuměni živnostenský úřad,finnanční úřad,úřad pro ochranu informací a také LMC s.r.o tedy job.cz.... co s Gálem udělali úřady zatím nevím,jisté je jen to, že někdo z administrátorů job.cz Gála silně podporoval a zřejmě za to dostával zaplaceno...

Míra
02.03.2003 20:52
mivas@seznam.cz
Cau Jirko. Myslim si, ze kdyz najednou zmizela agentura Crazy dolphin z Jobs.cz a najednou se tam objevila ag. Storm, ze v tom neco bude. Souhlasim s Martinem, ze pouze p. Gal prevlekl kabat a sel znova obirat lidi. Vis, co se rika: Boží mlýny melou pomalu, ale jistě. Někdy na něj přece musí dojít. Ale co, jsme přece v České republice, země neomezených možností... Tady všechno všem projde... Mějte se a kdyby jste chtěli nějaký další informace, tak mi napište e-mail nebo sem raději napište vzkaz. Míra

Horst
04.03.2003 04:57
honzik.pijan@seznam.cz
Ahoj Jirko, po delší době jsem zavítal na Tvé stránky a podíval se, jak se vyvíjí ta záležitost s agenturou Crazy... Vypadá to, že už shrábli dost a že už jim to stačí, na jobs.cz už neinzerují, mimochodem také mi tam mazali komentáře a blokovali moji IP adresu. Právě jsem se podíval jen tak na stránku www.crazydolphin.cz a zjistil, že tam mají novinku, a to sice změnu tel.čísla. Zároveň žádají, aby lidé nevolali od 1. do 4.března z důvodu navolávání... To je zajímavé, že by měli práci? Tomu stejně nikdo nevěříme, ale můžeme si počkat. Podle stylu pana Gála to ale vidím jen na nějakou další novou fintu. S pozdravem Horst

Michal Hošek
05.03.2003 20:00
psitlapa@centrum.cz
Nazdar všichni,kdo už si připravujete,stejně jako já,břitvy a jiné podobné pěkné nástroje na pana Gála a jeho CRAZYDOLPHIN.Právě jsem totiž zjistil,že ten chorej hybrid už je skoro ,,kultovní,,!!!Já jsem však byl takovej prosťáček boží,že sem na ten telefon vopravdu čekal.Bylo mi sice divný,když jsem spolu s dalšími třemi sty lidí přišel do té jejich kanceláře(postupně,samozřejmě)na nábor do komparsu pro film Youngman,pročpak tam asi mají jenom stoly a prázdné skřínky,ale řádně navnazený na tři tisíce za tři dny,jsem tomu nevěnoval pozornost.Chyba.Možná mě taky mohlo varovat,že před vstupem do kanceláře(to tak,chacha)ležela cedule s nápisem KOSMETICKý SALON,evidentně sundaná nedávno.Prostě těch pozor bylo dost,ten největší 200Kč,ale mně to nedošlo.No nic,za chyby se platí a já se aspoň poučil,ale chci,aby ta zrůda,ten plesnivý prasečí pyj,kř(v)ičel bolestí,až ho budu vplétat do kola...pardon,nechal jsem se trochu unést.Zkrátka až bude nějaká akce proti němu(jim),tak mi dejte vědět.

Jiří Maria Sieber - Gál
06.03.2003 12:30
Vážení komparsisté, telefonoval mi pan Michael Gál a měl ke mě dlouhý rozhovor. Jelikož se Vás to týká, popíši Vám jeho názory. Předně mě zarazilo, že když mi pan Gál volal, tak se mi na mobilu objevil nápis soukromé číslo. Když jsem se ho ptal, proč si nechal zatajit číslo, žekl mi, že proto, abych neznal jeho telefon. Velice na mne naléhal, abych nenapadal jeho agenturu a nezveřejňoval jména a adresy spolumajitelů Crazy Dolphin. Pan Gál mě napadl, že mé rady, jak postupovat (trestní oznámení) jsou bláboly a nesmysly. Pan Gál tvrdí, že veškeré útoky proti Crazy Dolphin organizuje a píše majitel komparsní agentury EFES a že se tedy jedná o konkurenční boj mezi dvěma komparsními agenturami. Když jsem ho vyzval, ať se tedy k tomu vyjádří v této knize návštěv, tak to odmítl. Jiří Maria

06.03.2003 20:27
psitlapa@centrum.cz
Nazdar,ta aféra s panem ,,profesorem,,Gálem,a hlavně to,že to dělá už několik let úplně beztrestně,mě natolik znechutila,že jsem se rozhodl to mediálně ventilovat.Takže čím více lidí,tím líp.Co ty na to,Gálíku?Myslim,že už si neškrtneš. TEN KDO Tě NENáVIDí!!!!!!

Radek W.
07.03.2003 00:48
rawraw@tiscali.cz
Ahoj Jirko, promiň, ale nic k tobě nemám. Sprostě tě zneužiju a odhodim (haha). Ne vážně. Byl jsem u pár filmů, jako komparsista, ale jde mi hlavně o Extrafilms díky kterýmu jsem se dostal k natáčení DUNY. Jde mi o to, že jestli si to někdo z fremenů nebo fedeikinů přečte ať se ozvou, Silva s Edou, Petr, Vašek, Petr a tak bych moh pokračovat. Prostě všichni kromě Aloise Šebely. Zainteresovaní ví proč. Jo a CRAZY DOLPHINS jsou lotři kolegyni v praci naslibovali min. 1000,-na den i VÍC!! Spoléhala na ty peníze a dál se nestarala. Je ve finanční tísni, ne z vlastní viny, a teď asi přijde o podnájem. Je nas....á. O ty dvě stovky jí nejde, ale kdyby jen tušila hledala by si nějakej vedlák. Třeba i úklid a za ty necelý dva měsíce by si něco vydělala. Takhle jen čekala na jeden "IMAGINÁRNÍ" telefon. Ale s tím nic nenaděláš. Snad opravdu na každýho jednou dojde. Ahoj. P.S. Jednou jsi se ptal na názor "porno stránek". Pokud na to budeš mít ty sám chuť je udělat, najdeš příznivce, který je budou chtít navštívit ať už ze zvědavosti nebo s chutí do toho jít. Stejně jako najdeš odpůrce, kterým se to bude hnusit. Jsou to tvoje stránky a je to tvá volba.Takže co tím chtěl básník říct? " Je mi to jedno." Skoro to vypadá že jsem flegmatik! " Ale to je mi vlastně taky jedno." Tak třeba Ahoj

Kuba
08.03.2003 17:56
Sem asi další mamlas co naletěl Crazy Dolphin s.r.o.- měl sem se na tyhle stránky juknout dříf....

Oskar®-Malý příběh o Crazy Dolphin
15.03.2003 12:50
Oskar26@seznam.cz
Dorý den přátelé, prišel sem vám povědět můj příběh. Nazval bych ho ,,jak ze sebe udělat co největšího čuráka a přispět do skromné kasičky pana Gála" Zkrátka jsem se jednoho krásného dne zaregistroval u CrazyDolphin a počítal se 6.dny na jakém si projektu JUNGMAN... Hm...1000 na den. ,,No pohoda" i můj kámoš Kuba si to myslel tak sem zavolal do agentury jestli by se nemoh ještě zaregistrovat No to víte, že mohl a dokonce mi pan Gál řekl, že jim chybí ještě 22 lidí a že když mu pomůžu pomůže on mě... Řek sem si fajn konečně něco tak sem vzal mobil a 22 lidí bylo na papíře. potom ale navýšili počet lidí a z 22. se za tři týdny stalo asi 500 možná víc... slíbil mi, že za pomoc budu dělat na place koordinátora a budu s nimi moci spolupracovat i v budoucích projektech. Samozřejmě, že sem si ho prověřil má živnostenské oprávnění na provozování agenturní činosti pro kulturu a umění dokonce sem mluvil s člověkem který mi tvrdil, že byl jako komp. na RedFieru a jakási slečna od LMC.(provozovatel jobs.cz)mi potvrdila, že ty nekorektní komentáře přišli z jednoho IP čísla... že by EFES nebo jenom nějakej nasranej můj případ? Přes všechny tyhle sladký keci se nestalo vůbec nic... Nikdo z těch všech mích známích, přátel, jejich přátel a lidí přes leták nedostalo vůbec nic... Ale pan Gál je v pohodě protože si myslim, že sem mu vydělal cca 100 000,- a za čuráka sem jen a jen já... A ještě něco přímo k panu Gálovi ten člověk dokáže lhát takovym způsobem, že by ste mu dali postední korunu( bohužel to v mém případě myslim doslova ) nikdy nevěřte tomu sráčovi já mám teď jenom horu problémů a tak to dopadne s každim kdo se mu bude snažit pomct!!!! Tímto se také omlouvám všem komparsistům které sem do toho zatáhl... dál k tomu nemám co říct myslim, že obrázek o CrazyDolphin si teď každý může udělat sám...PS: Omlouvám se za gramatické chyby seru na to...

Míra
16.03.2003 14:12
mivas@seznam.cz
Ahoj Jirko. K rozhovoru s panem Gálem. Nenech se!!! Kdyby jenom nelhal. To je jediny, co umi. Kdyby radsi shanel nejaky film, misto toho lhani. Koukal jsem se na jejich stranky a maji tam jine cislo, asi se odstehovali, zrejme z bezpecnostnich duvodu, aby jim nikdo nerozbil hubu. Kdyby to ten Gal alespon nesliboval a rekl, ze nekdy bude nejaka prace, ale proc rika, ze se nataci film, kdyz to vubec neni pravda??? Asi je trochu vic dusevne nemocny. Trpi chorobnou lhavosti. Zajimalo by me, kde sidli ted. Jirko, hlavne se nenech a nic z techto stranek nemaz, at vsichni vidi, co je zac. Pral bych mu, aby se setkal s temi tisicemi komparzistu najednou a je asi jasne, co by mu udelali. Nechapu, proc uz za to nesedi. ČR = země neomezených možností??? Mej se a hodne uspechu ti preju. Mira

Libor Malý
17.03.2003 18:30
LMC
Vážení přátelé, v této diskusi do docela často objevuje zmínka o společnosti LMC s.r.o, provozovatele serveru www.jobs.cz, které jsem ředitelem. Některé informace o tom, že administrátoři LMC pravděpodobně dostávají peníze od pana Gála je již téměř na hranici slušnosti a cítím za podstatné se k tomu vyjádřit. 1) Nejsme specialisté na castingové agentury a netýkají se nás jejich vzájemné konkurenční boje. Týká se nás ale každé nekorektní jednání, které tyto společnosti/jednotlivci páchají, pokud je páchají. 2) Abychom předešli poškozování nevinných lidí podvodnými společnostmi, zavedli jsme možnost "komentářů", aby na trhu vznikla samovolná zpětná vazba, která by mohla varovat ostatní před nekorektností jiných. Bohužel se tato zpětná vazba zvrhla na nehorázné pomlouvání konkurentů a není v naší moci zjistit, kdo má a kdo nemá pravdu. 3) Jsme schopni kontrolovat vulgarismy, ověřovat existenci inzerujících společností a případně jejich činnost z obchodního rejstříku. Pokud je vše v pořádku, nemůžeme jednomu bránit v jeho právu využívat našich služeb jen proto, že jeho konkurent říká, že první lže. Pokud se však někdo a opakovaně chová daleko za hranicemi slušného jednání (takový člověk se v této diskusi vyskytuje), jsme schopni jej technicky blokovat. 4) Osobně důrazně dbám na korektnost a etiku všech věcí, které firma LMC dělá. Proto připravujeme takové změny, které do budoucna obdobné excesy, doufejme, vymýtí. Děláme, co je v našich možnostech a schopnostech a proto bych Vás - všechny slušné lidi - rád požádal o pochopení. Libor Malý ředitel LMC, s.r.o.

Lucka
17.03.2003 22:43
Ahoj všem i já jsem naletěla Crazy Dolphin.Nechci si tady stěžovat nebo tak podobně,ale člověka to naštve.Štve mě ,že jsem na ty to stránky nezabrousila dřív.Ale co nedělám.Viděla jsem,že Jiří Maria zde i radí.Chtěla jsem se tedy touto cestou zeptat,kde bych se měla zaregistrovat,u jaké agentury.Která je nejserioznější a davá nejvíce "zakazek".Jsem v této branži nová a moc nevím jak to chodí. Děkuji moc .

J.M.Sieber - Gál vyhrožuje
19.03.2003 17:32
Vážení komparsisté, sešel jsem se s panem Gálem. Jelikož mi pan Gál vyhrožoval a Vás se to také týká, rozhodl jsem se Vám celé setkání popsat. Nejsem z těch, kteří by se nechali zastrašit. Pan Michael Gál, spolumajitel Crazy Dolphin, mi sám zavolal, že se se mnou chce naléhavě sejít. Sešli jsme se v Praze, v restauraci hotelu, schůzka trvala 40 minut, pak jsem musel odjet na natáčení. Po deseti minutách jsem měl pocit, že se bavíme o ničem. Pan Gál je skvělý řečník a přesvědčovatel o svojí pravdě. Pan Gál tvrdí, že za problémy okolo Crazy Dolphin nemůže on, ale pan Pánek, majitel agentury EFES Kompars a samozřejmě i já. Pan Pánek proto, že prý píše většinu článků proti Crazy Dolphin v mé knize návštěv i do www.job.cz. Prověřil jsem si IP adresy v knize návštěv, stejné byly pouze u komentářů: Martin P jebacek@email.cz, - IP62.24.64.17 dne 25.11.2002 00:01, Horst honzik.pijan@seznam.cz, - IP62.24.64.17, dne 08.01.2003 17:07, Horst honzik.pijan@seznam.cz, - IP62.24.64.17dne 08.01.2003 17:27, Kamila Kamila@seznam.cz, - IP62.24.64.17dne 08.01.2003 21:02, Horst honzik.pijan@seznam.cz - IP62.24.64.17dne 04.03.2003 04:57. Obdržel jsem E-mail od EFES Kompars, ti mají odlišnou IP 62.168.57.98. Já prý poškozuji Crazy Dolphin tím, že odpovídám na články v mé knize návštěv. Tím Crazy Dolphin pomlouvám a on si nepřeje, abych na články reagoval a odpovídal. Chtěl jsem po panu Gálovi, aby mi nějak doložil, že ty filmy které Vám nabízel, se opravdu točily, že tím rozptýlí pochybnosti. Řekl mi, že nic neukáže a pro moje stránky už vůbec ne. Všechny smlouvy na filmy prý dal na www.job.cz, mám si tam prý zavolat. Zavolal jsem tedy na www.jobs.cz a tam jsem se dozvěděl, že pan Gál jim nedal žádné smlouvy na filmy, jen kopii živnostenského oprávnění. Navíc Crazy Dolphin inzerovala zadarmo v oddělení brigády. Obsahem inzerce však nepatřili pod brigády, ale pod placenou inzerci, tak inzerci Crazy Dolphin v www.job.cz ukončili. Zajímal jsem se o to, jak to bylo s tím mazáním komentářů pod inzercí pana Gála. Vysvětlili mi, že komentáře se nedají normálně smazat. V případě Crazy Dolphin, když se tam objevil kritický komentář, sám zadavatel smazal celý inzerát (a tím i komentář) a zadal inzerát znova. Pan Gál mi sdělil, že Crazy Dolphin už má nasmlouváno 4.000 komparsistů a další už přijímat nebudou. Zastavili registrace a inzerci. Pak mi Gál sdělil, že kvůli mému pomlouvání Crazy Dolphin jim někdo pošpinil dveře kanceláře na Barrandově a proto se rozhodli, že kancelář na Barrandově zruší. Možná si prý pronajmou kanceláře někde v centru Prahy. Pan Gál sdělil, že mi nechá heknout stránky a zničí veškeré informace o všech agenturách. Řekl jsem mu, že mu rozbiju hubu. Později se mi pan Gál na záznamník a SMS omlouval. Když jsem přemýšlel o tom, jaký mám z pana Gála pocit, napadlo mě, že Crazy Dolphin je v překladu vlastně šílený, veselý delfín. Několikrát jsem byl na Tenerife v delfináriu. Když za to secvičené divadýlko zaplatíte, chvíli se bavíte jejich kousky, na konci vždy delfín odplouvá a při tom se všem směje… Jiří Maria

Richard
20.03.2003 15:01
Zdravím a pozdravuji Koukám, že Ag Crazy Dolphin dostala opravdu hodně lidí, včetně mě. Mám ale dotaz na jinou Ag. Někdy v prosinci byly k vidění inzeráty na nábor do Castingové ag. S tím, že je to rovnou pro nějaký konkrétní film. Nábory se konaly několikrát týdně po několika pronajatých prostorách po Praze já byl v nějakém hotelu na Budejárně. Ve spěchu v jakém to proběhlo a také mojí neopatrností jsem si nezjistil detaily o této agentuře. Na pokladním dokladu o zaplacení registrace je na razítku agentura „TURS“ sídlící na Balbínově 8; Praha2. Jenže ta nejde nějak dohledat. Proto se ptám jestli někdo o této ag něco nevíte nebo je to další Crazy Dolphin. Dík za odpověd Richard

Agentura EFES - Gál
20.03.2003 17:18
efes@email.cz
www.efesfilm.cz
STANOVISKO AGENTURY EFES K JEDNÁNÍ MICHAELA GÁLA Vzhledem ke stupňujícím se útokům na dobrou pověst a snahu o očerňování jména agentury Efes panem Michaelem Gálem, jsem nucena reagovat a uvést na pravou míru zkreslované skutečnosti. Pana Michaela Gála neznám, nikdy jsem se s ním osobně nesetkala. První informace o tomto člověku a jeho Crazy Dolphin s.r.o. jsem získala před několika měsíci od komparzistů zastoupených mojí agenturou, kteří si mi stěžovali na styl podnikání pana Gála, tedy na slibovanou účast na filmování Red Fire a několika dalších filmů, ke které ale i po zaplacení 200kč nedošlo. Nevěnovala jsem těmto varovným podmětům bohužel patřičnou pozornost. Po následném shlédnutí stanoviska komparzní agentury Extrafilms s.r.o. jsem už začala tušit, kdo je pan Gál. Jelikož se ale celá záležitost přímo mne a mé agentury netýkala, rozhodla jsem se, že do daného problému nebudu nijak vstupovat. Zhruba před měsícem mne telefonicky kontaktoval muž, který se předestavil jako Michael Gál z agentury Crazy Dolphin. Volal ze zakrytého tel. čísla a měl ke mne dlouhý hovor. Byla jsme šokována neskutečnou drzostí tohoto člověka a vyslechla jsem si dlouhý monolog, ze kterého vyplynulo, že za celou spornou záležitostí mezi Michaelem Gálem a Extrafilmem stojím já, a že všechno způsobila moje komparzní agentura. Na mé věcné argumenty opírající se o známé zveřejněné stanovisko ag. Extrafilms pan Gál nijak nereagoval a stále mne vyzýval k ukončení mé veškeré podnikatelské činnosti. Po uplynutí zhruba dvaceti minut se pan Gál uchýlil k nové argumentaci. Začal mé osobě a agentuře Efes vyhrožovat fyzickou likvidací. Rozhodla jsem se ukončit jeho telefonát a ve veškeré slušnosti jsem se s ním rozloučila. Několik dní po tomto rozhovoru se pod inzercí ag.Efes na www.job.cz začala objevovat urážlivé hlášky psané jedním člověkem, který zde šířil stejné nesmysly, které jsem si vyslechla od pana Gála. Jejich obsahem byly lživá trvzení, že má agentura nemá živnostenské oprávnění a že agenturu řídí bestiální pan Pánek. Jelikož pana Gála po jeho telefonátu a proslovech v médiích nepovažuji za osobu vyspělou a duševně zdravou, nehodlám na jeho urážlivé a lživé výpady proti agentuře Efes jakkoliv reagovat. Ke jménu Pánek, které se objevilo na stránkách Jiřího Maria uvádím násedující: Žádný pan Pánek v agenuře Efes nikdy nepracoval, nikoho takového neznám, jde jen o další Gálovu lež. Za agenturu Efes její majitelka Eva Benešová

Míra
15.04.2003 18:58
mivas@seznam.cz
Tak koukám, že záležitost ohledně crazy dolphin nějak utichla. Na to asi pan Gál spoléhal. Chtělo by to dát echo na finanční úřad, když už nám březen skončil.

Jiří Maria Sieber
15.04.2003 20:27
Máš pravdu, poslední vyjádření ke Crazy Dolphin udělala agentura EFES 20.3. a od těch dob absolutně ticho. Crazy Dolphin opustili kanceláře na Barrandově, správa atelierů je pak nabídla agentuře Fortissimo, ale Merhaut po nich kanceláře nechtěl. Je to velmi zajímavé, že okolo Crazy Dolphin bylo obrovské rušno na těchto stránkách a najednou to utichlo. Skoro to vypadá, že měl ten Gál pravdu, že celá ta kampaň proti nim byla organizovaná jedním člověkem, respektive jednou agenturou a oni tím vším byli poškození. Pokud někdo něco víte o současné činnosti Crazy Dolphin, nebo pana Michaela Gála, tak nám dejte vědět. Je to 4.000 komparzistů, ty nemohou jen tak zmizet. Jiří Maria

martin p pro Jirku- CRAZY...
17.04.2003 03:47
jebacek@email.cz
A co máme jako komparzisti asi dělat? Nikde nesídlí, nové číslo nikdo nezvedá a Gál nikde, tak to ho máme hledat kvůli 190Kč do konce života? Podle toho co jsem si počet na jobs.cz a tady je to jasnej podvod a pokud dojde k soudu s p.Gálem, rád řeknu co pan Gál nasliboval a co splnil... Další zajímavostí je, že podle výpisu z návštěvnosti Tvých stránek mám stejnou IP jako dalších několik lidí, což vypadá že všechno píše jedna osoba, ale já psal jen to co podepíšu a to rozhodně nesouhlasí s tím výpisem. Nejsem odborník přes internet, ale vypadá to spíše na úmysl. Rád bych se dočkal vyřešení celé situace okolo Crazydolphin a spravedlnost pro podvodníka jménem Gál a vyzývám všechny komparzisty ať napíšou svoji zkušenost z Crazydolphin a pište svoje tel.čísla Jirkovi, ať to nakonec nevypadá, že jsme nakonec okradli sami sebe a chudák pan Gál nás jen fotil a těch 190 byla jen odměna za jeho super fotografickou práci (mimochodem svoje foto u Crazydolphin bych žádné produkci raději neukazoval) S pozdravem Martin

Jiri Maria Sieber z Gran Canarie
08.05.2003 20:45
Ahoj Petre, otazka, zda agentury maji opravneni k podnikani, mne zamestnava jiz delsi dobu. Vzdy, kdyz premyslim jak pro vsechny rozsirit informace o agenturach, citim potrebu vytvorit dalsi kolonku OPRAVNENI K PODNIKANI. Je pravdou, ze o herci chteji agentury vedet veskere informace, ale informace o agenture vetsinou nemame zadne. Coz o to, me to zas tak nevadi, ale informace o agenturach z teto databaze cerpaji i produkce a ty uz to muze zajimat, pri rozhodovani s kym budou tocit. Obcas se mi stane, ze nekde zaplatim registracni poplatek, v posledni dobe treba v agenture ERA Casting, nebo v agenture MOON, a na dokladu, jako prijemce penez je jina firma, nebo knizni vydavatelstvi. Myslim si, ze vetsina agentur podnika na zaklade povoleni k podnikani soukrome osoby, minimum pod s.r.o.. Vzdyt pokud budu chtit provozovat prodejnu POTRAVINY, nebudu hned zakladat firmu Potraviny s.r.o. Vetsina agentur je pouze zprostredkovacich a i kdyz se kolikrat prez ne prevaluje spousta penez, radsi jednam s podnikatelem, ktery ruci veskerym svym majetkem, nez se s.r.o., ktera ruci jen do 100.000 Kc. Dalsi problem je, jak to zverejnit? Muzu udelat odkaz na www.justice.cz, ale pokud agentura podnika na zivnostak, musel bych ho nejak ziskat, oskenovat a dat na stranky. Problem by mohl nastat se zakonem o ochrane osobnich dat, na kazdem zivnostaku je jmeno, rodne cislo a adresa. Neni to tak davno, kdy jsme tady diskutovali o Crazy Dolphin s.r.o., Gal se velmi rozciloval, a kde je mu dnes konec. V posledni dobe se objevily dve dalsi komparzni agentury o kterych nikdo nic nevi a hned chteji penize. Jednou jsem o tomto problemu mluvil s majitelem agentury Art & Provident a on mi rekl, ze on i ostatni seriozni agentury mi urcite opravneni k podnikani daji k dispozici pro databazi. U tech co mi ho nedaji, at klidne napisu NEMA OPRAVNENI K PODNIKANI, coz pro ne muze mit dost neblahy dusledek. Jsem tedy pripraven udelat v teto databazi i kolonku OPRAVNENI K PODNIKANI, ale zaroven se obavam, abych agentury nenastval. Nerad bych se dostal do pozice casting-cetnika. Preci jenom jsem na agenturach take zavisly, aby mi davaly praci a ja mohl hrat. Proto se tazi Vas, navstevniku techto stranek, zajima Vas to, mam zverejnit zda agentury maji opravneni v tomto oboru podnikat? Jiri Maria

Pro všechny co chtějí zavolat M.Gálovi
14.05.2003 12:46
Pokud chcete někdo zavolat Michalovi Gálovi,tak aktuální číslo je 721 784 910

Stanovisko administrátorů studentského informačního webu Navigátor k okrádání komparsist;ů
15.05.2003 12:11
studentiuk@email.cz
www.studenti.aktualne.cz
Stanovisko administrátorů studentského informačního serveru Navigátor k okrádání komparsistů v ČR Jsme zájmová skupina studentů Karlovy univerzity. Vedeme informační webové stránky www.studenti.aktualne.cz ve kterých se snažíme objektivně informovat převážně studenty a další mladé adepty o práci v pracovních ale také v komparsních a castingových agenturách. Předem chceme poděkovat Jiří Marii Sieberovi za umístění odkazu našeho webu na těchto stránkách. Těžiště našeho dnešního vyjádření se ale nachází jinde. Vzhledem ke stále se stupňujícímu okrádání komparsistů ze strany pravých i falešných komparsních agentur chceme všechny zájemce o kompars informovat a též varovat před následujícím: V posledním měsíci se v České republice, resp. v Praze objevilo několik podvodných komparsních agentur, které od komparsistů vybírají peníze za registraci. Jde o několik agentur které se doslova vyrojili a v současnosti působí na některých pražských obvodech.Vynořují se jednou týdně a inkasují různé částky v rozpětí 100 – 300 Kč. Některé z nich nemají oprávnění podnikat, jiné jej sice mají, ale nedisponují žádnými zakázkami a kompars jen obelhávají.Všichni mají jedno společné. Jsou to naprostí amatéři různých věkových kategorií, kteří falešné nábory provádějí v hospodách či obdobných zařízeních. Jmenovitě jde o : Martin Císař – agentura M.C. Film Internacional,místem podnikání Košická 368/29, 110 00 Praha 10 IČ: 70387559 Jde o asi dvacetiletého podnikavce co má živnostenské oprávnění na tlumočnictví a s dalšími sotva zletilými kamarády provádí podvodné nábory na Praze 4 na Pankráci. Inzeruje v médiích a vybírá 250 Kč. Podle ověřených informací jejich činnost již šetří Úřad vyšetřování kriminální policie pro Prahu 4. další: Castingová agentura P a P PIETRO PELLINI Antala Staška 42 266 01 Beroun IČO: 32 91 58 14 Registrovat vás bude : Eva Ptáčková IČO: 648 97 605 Praha-Chodov, Valentova 1732/1 Praha 11 Jde o pětapadesátiletý pár podnikavých důchodců, jmenovitě výše uvedenou Evu Ptáčkovou, která společně se svým manželem a třináctiletým obézním synkem provádí podvodné nábory v suterénní hospodě v pensionu Chodov na Jižním Městě. Jejich IČO a název společnosti (Pietro a Pellini) nelze ale nalézt ani na aresu ani na www.justice.cz V Praze se objevují několikrát do měsíce a vybírají 200Kč Zajímavé je jejich tvrzení, že P a P je zahraniční společnost, která na našem trhů působí již několik let, ….sídlo má ale údajně v Berouně. Když se jich zeptáte třeba co natáčejí, tak se dozvíte, že zrovna před týdnem dodali komparsisty pro Blade III, a že pevnou kancelář nemají prý proto, aby jste si nemysleli, že jí brzy zavřou. Dle jejich tvrzení spolupracují se Sedmou a Extrafilmem a dalšími agenturami. Jejich nábor působí jako parodie. Nejbližší podvodný nábor se má uskutečnit 28.5.2003 Přejeme hojnou účast ! další: Studio Dominant s.r.o. IČO: 25 62 82 08 Milčice 81, PSČ: 28911, Okres: Nymburk podnikatel: Mgr. Miroslav Bašus , r.č. 641212/0418 Milčice 81, PSČ: 28911, Okres: Nymburk Falešné nábory provádí několikrát do měsíce na Senovážném náměstí 24, Praha 1, 6. patro, č. dveří 613. Od komparsistů inkasuje 200Kč. Všechny zájemce o kompars před těmito vychytrálky co nejdůsledněji varujeme! Není pochyb, že jejich velkým příkladem byla podvodná Crazy Dolphin s.r.o. a Michael Gál, který se učil v Extrafilmu u ing.Jiřího Hrstky. V závěru vyjadřujeme pohoršení nad stylem podnikání pana Ing. Jiřího Hrstky a jeho Extrafilms s.r.o. Extrafilms sice nepatří mezi výše uvedené podvodné agentury a na rozdíl od nich filmy skutečně točí, ale způsob registrace komparsu pana Ing. Hrstky nepatří mezi nejmorálnější. Co zaregistrovaným komparsistům u Extrafilmu vadí ? Především: Ing.Hrstka s oblibou systematicky v médiích inzeruje, že hledá nové komparsisty na jmenovité projekty.Tyto filmy se v Čechách sice točí, ale Extrafilms neuvádí, že většinou jen několik málo scén při kterých se použije jen několik set komparsistů. Ing Hrstka má jednu z největších databází komparsistů v ČR. Na každý další projekt ale dělá placené nábory dalších a dalších lidí, čímž pravděpodobnost získání zakázky všem předchoze zaregistrovaným, kteří si registraci rovněž zaplatili systematicky snižuje. Další rána pod pás komparsistům je jakýsi obnovovací poplatek, který pan inženýr rovněž každoročně vybírá. Když jej odmítnete zaplatit, tak vás ze své databáze klidně vyhodí, co na tom a inzeruje si nábory klidně dál. Pravdou je, že Exrafilms dělá své placené nábory každý týden a že je na těchto poplatcích zřejmě dost závislý. Skutečně funkční komparsní agentura si na své živobytí nemusí vydělávat placenými nábory a každoročními nesmyslnými obnovovacími platbami. Skutečná komparsní agentura žije z provize komparsistů které zaměstnává.Čím více zakázek tím pak větší spokojenost na straně komparsu i majitelů komparsních agentur. V současnosti Ing. Hrstka dává práci zhruba 1/10 zaregistrovaných. Všichni ostatní co si také poplatek za registraci zaplatili prostě utřou nudli a tento stav se bude v Extrafilmu už jen zhoršovat o to až do doby, kdy Ing. Hrstka definitivně zastaví placené registrace. Pane inženýre, dokažte všem deseti tisíci komparsistů od kterých jste vybral dva miliony korun, že vaše agentura nežije jen z milodarů, ale že si na sebe dokážete vydělat z filmových zakázek Zastavte už konečně placené registrace a postavte se po bok skutečně funkčních komparsních agentur s řádným jménem.Věříme, že se vám to povede a držíme vám palce. Je nejvyšší čas, aby už všichni majitelé komparsních agentur pochopili, že vybírání registračních poplatků má odzvoněno. Úspěšné agentury v budoucnu vykrystalizují a komparsisté si jich budou cenit nad zlato a ty co si na živobytí nedovedou vydělat jinak než registračními poplatky zkrachují.Vzduch se pročistí a hnízda, ze kterých vylézají podvodní Gálové se rozpadnou. K otázce Mária Siebery, zdali je vhodné uvádět IČO a právnický status agentur sdělujeme následující: je to zcela zbytečné. O ničem to v současnosti v ČR nevypovídá. Př.: viz s.r.o Crazy Dolphin, které okradlo tisíce naivců. Lepší je učit a uvědomovat komparsisty, lidi a tak vůbec… Za kolektiv autorů informačního serveru NAVIGÁTOR WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ Olga, Radek a Vladimír – studenti právnické a filozofické fakulty Karlovy univerzity

Jiri Maria Sieber z Gran Canarie
15.05.2003 17:25
Ahoj studenti, dekuji Vam za Vas vyjadreny nazor, ktery mi prisel na mobil a donutil me zvednout se z proslunene plaze Puero Rica a v 30-ti stupnovem vedru se Jeepem vratit do hotelu a do pocitace vhodit dve Eura. Nejznamejsi pravdou je to, ze se nejlepe vydelava na hlouposti jinych. Pokud si nekdo muze vybrat ze spousty agentur v teto databazi, ale presto se jde zaregistrovat nekde v hospode a nevi ke komu, tak blbej a neni mu pomoci. Nedavno mi vypravel Filip z CZECH Castingu, ze se sesli v McDonaldu s jednim manikem, ktery jim za tri stovky nabizel zajisteni komparzu ve filmu, ktery tato castingovka obsazovala. Nafotili ho a zavolali policii. Reportaz o tom mi slibuje uz mesic. Nejrozumejsi by bylo, kdyby do teto knihy navstev jste zapisovali sve zkusenosti s praci castingovych agentur, at kladne, tak zaporne. Ja to vytridim a rozdelim pod jednotlive agentury. Pak kazdy, kdo se bude chtit u agentury registrovat, si muze precist zkusenosti ostatnich. Proto jsem treba neodstranil Crazy Dolphin, at si to vsichni prectou. Asi by take bylo rozumne, prohlednout si internetove stranky agentur. V nich si muzete prohlednout jejich dosavadni praci. Zajimave je ma zpracovane treba KLAKSON CASTING, tam je jasne videt, co ma agentura za sebou. Obe komparsni agentury, ktere se nedavno objevily jsem vyzval k registraci v me databazi, ale ani jedna se neozvala. Pokud jste tam nekdo byl, napiste jak to vypadalo, co Vam naslibovali. Agentury se vetsinou brani, ze registrace a evidence komparsistu stoji spoustu prace, ale to je jejich problem. Ja provozuji i realitku a nikdy bych si nevzal dopredu penize od zakaznika, ktery mi dal prodat svuj dum. Prave proto, aby lide meli predstavu jak to u castingovych agentur chodi, jsem vytvorit tyto stranky. Jiri Maria

J.M.Sieber o databázi
28.05.2003 09:49
Vážení návštěvníci těchto stránek, víte, ono je velice problematické psát o agenturách, zda jsou kvalitní nebo nekvalitní. Nejlépe jsou na tom studenti práv, ti se s tím nemažou a napálí vše na plnou hubu. Pokud o někom píšete v dobrém, je to v pořádku. Pokud však napíšete něco negativního, tak, i když je to pravda, okamžitě se "potrefená husa" rozčiluje, že to pravda neni. V poslední době se opravdu objevilo spousta "agentur", které vypadají, že chtějí jen vycucnout z lidí peníze. Abych se pořád neobracel jen na Crazy Dolphin, mohu vzpomenout třeba P&P, Dominant, M.C.Film, ERKIMO, jsou to seriózní agentury, nebo nejsou? Žádná agentura nevznikne z vody, musí začít náborem lidí, ale na počátku nikdo neví, zda z toho něco bude, nebo zda agentura, po nabrání několika tisíc lidí, nezanikne, protože pro ně nemá práci, nebo programově to měla jako cíl. Obrovskou reklamu a nábory lidí má třeba EFES, ale točil už s nimi někdo? Když jsem tyto stránky zakládal, myslel jsem si, že to bude jenom informační server pro herce, pak se to nějak rozeběhlo. V poslední době mám pocit, že do mne lidé vkládají větší naděje, než dokážu splnit, mým slovům a této databázi přikládají příliš velikou váhu. Před několika měsíci mi volal majitel jedné agentury a byl dotčený, že jeho agentura je v databázi až za třicátou pozicí. Že je to velice nespravedlivé, vždyť oni jsou přeci nejlepší v Praze. Vysvětlil jsem mu žazení agentur podle počtu mých natočených dnů a pak podle abecedy. Tato agentura mi nebyla schopna za několik let žádnou práci sehnat a nejmenuje se AAACasting, takže podle abecedy nemůžou být vepředu, takže jsou vzadu. On mi na to řekl, že abeceda není správné řazení. Tak jak to mám dělat? Mám brát od agentur peníze, které mi nabízejí za to když budou v databázi vepředu, nebo po nich chtít každý rok kopii daňového přiznání? Jak mám čestně odpovědět herci nebo komparzistovi, když se mě ptá která agentura je kvalitní a která nekvalitní? Co vlastně herec potřebuje po agentuře? Aby mu sehnala práci. Co to je za agenturu, která herci nedokáže za několik let sehnat žádnou práci? Taková agentura asi o člověka, kterého si vzala do svého registru, moc nepečuje a pokud mu nesežene práci, tak jejich práce je vlastně velmi nekvalitní. Agentura může říct, že produkce takový typ člověka zrovna nechce, no tak si ho nemají brát do databáze. Serozní realitka si také nevezme do nabídky byt v Chánově. Má tedy vůbec cenu registrovat se u agentury, která pro Vás nedokáže sehnat práci? Co když jim jde jenom o to aby získali registrační poplatek? Takové myšlenky probíhají v hlavě asi všem hercům i komparzistům. Když jsem zakládal tuto databázi a přemýšlel o řazení a kvalitě agentur, rozhodl jsem se, že budu agentury řadit podle jejich práce. Protože nemám jiné možnosti, jak posuzovat kvalitu práce agentur, než vlastní zkušenost, řadím je podle počtu mých natáčecích dnů, které mi byla agentura schopná svojí prací zajistit. Zbytek je podle abecedy. Po dlouhém uvažování si myslím, že bych měl mít v databázi zařazené i agentury, které jsou problémové a u každé agentury zařadit příspěvky z knihy návštěv, které se nedají smazat, jako na www.job.cz. Už jsem i vymyslel, jak nenásilně označit problematické agentury, snad to bude fungovat, až to můj webmaster udělá. Ať se každý pak svobodně rozhodne, kam se zaregistruje, ale pro rozhodnutí, komu dá peníze, musejí mít lidé přístup k informacím, kladným i záporným. Lidová moudrost přeci praví, že nejlepší je učit se na chybách těch druhých. Ale musime o nich vědět, jnak si zase nameleme hubu... Jiří Maria

J.M.Sieber pro Jana
03.06.2003 10:37
Jane, od včera přemýšlím, jak Vám odpovědět na Váš vzkaz. Nemyslím si, že bych byl nejchytřejší, MENZA mi naměřila jenom 124 IQ, jsou i chytřejší lidé. Uveřejnil jste informace z Obchodního rejstříku mojí firmy i mé rodné číslo, je to sice trestné, ale mně to celkem nevadí. Jsou to informace, které jsou veřejně přístupné, pokud si je chce někdo zjistit. Momentálně to připravuji ke každé agentuře. Pokud považujete za zajímavou informaci to, že v Obchodním rejstříku mám uvedené jméno Jiří Sieber a jmenuji se Jiří Maria Sieber, pak je to mým bordelizmem neladným. Jméno Maria jsem dvacet let používal jako umělecký pseudonym a novelizací zákona o jménech, jsem si oficiálně nechal změnit své jméno před dvěma lety. Už jednou mi vyhrožoval Michael Gál, abych odstranil texty kritizující Crazy Dolphin. Nedávno mi někdo vyhrožoval, abych odstranil do 21 dní některé příspěvky, když jsem se ho zeptal jaké mám odstranit, už se neozval. Teď mě napadáte Vy. Pročítal jsem si Váš příspěvek a nechal jsem ho přečíst i mým dvěma sektretářkám v realitce a obě svorně prohlásily, že, dle Vašeho písemného projevu a skladbou slov jste asi blbec. Táži se Vás tedy, jaké články a proč mám odstranit? Doufám, že mi rozumně odpovíte, a že nejste jenom jeden z mnoha otravných, anonymních, internetových, e-mailových onanistů. Jiří Maria

J.M.Sieber
04.06.2003 10:13
Přátelé, děkuji Vám za podporu a samozřejmě budu ve své práci na těchto stránkách pokračovat. Snažím se Vám dodávat maximálně kompletní informace. Můžete se podívat i na jiné servry, které dělají podobné služby, www.az-filmvideo.cz, www.filmkatalog.cz, www.jim-face.cz. Zjistíte, že na těchto servrech získáte jen nepatrný zlomek informací o agenturách. V poslední době čelím čím dál větším útokům na mé stránky i mojí osobu. Asi někomu dost vadím. Janovi jsem odepsal, ale vrátilo se mi to jako nedoručitelné, asi neexistuje. Je to problém, pokud chci tyto stránky dělat seriozně, vydávám se jako člověk všanc. Naopak, každý kdo mě chce napadnout, je schován v anonymitě. Při posledním jednání s Michaelem Gálem mi vyhrožoval, že když neodstraním kritické připomínky ke Crazy Dolphin, tak mi nechá heknout stránky. Zjistil jsem, že dne 14.5.2003 někdo zhlédnul tyto stránky 24.342 krát za jediný den. Kontaktoval jsem www.toplist.cz, zda v počítání nedošlo k chybě. Toplist mi odpověděl, že naměřené hodnoty kontrolovali a jsou v poradku, jako vysvětlení je prý napadá, například eventualita útoku na stránky pokusem o přetížení serveru. Jiří Maria

Jirka
19.08.2003 15:28
Nechci se prit, ale co se tyce fy Crazy Dolphin... Neznam ji, ani se o ni nezajimam, nezivim se castingem (v zdanem smeru, jsem tu nahodou). Ale fy existovala jeste pred ziskanim zivnostenskeho listu na umeleckou cinnost (castingy lze pod toto zahrnout, teoreticky si muzete cinnost i vymyslet, pouze urednik Vas nuti aby jste zapadli do skatulky, ale zakon ktery by to navrhoval neprosel parlamentem). Zivnostensky zakon definuje podnikani jako Dlouhodobou Soustavnou cinnost, pokud provedli nabory na jednu zakazku pred ziskanim konkretniho opravneni, nejedna se o poruseni zakona. Dale, opravneni podnikat vznika ohlasenim na zivnostenskem urade (pokud neni cinnost vazana na vzdelani, praxi apod. nebo se nejedna o licenci). Tedy nikoli datem vystaveni zivnostenskeho listu. Spolecnosti (s.r.o., a.s., k.s. a ostatni) vznikaji dnem zapisu do obchodniho rejstriku nebo souvisejiciho registru. Vicemene jakekoliv pochybeni v tomto smeru se da omluvit nebo dohnat, zakony jsou v tomhle smeru dost gumove. Ne kvuli zakonodarcum, ale kvuli pohodlnym byrokratum na uradech. Ale pravda, obziva z registracnich poplatku je neeticka cunarna. Pozor, neni trestna. Tedy pokud pisemne agentura neslibila a negarantovala vykon, necinila natlak nebo neprovedla verejny prislib. Vybirala penize za registraci, ne za dodani prace. Ale fakt je, nic z toho neni dukaz, ze tato firma nedoda zitra praci 500 lidi. To proste garantovat nemuze nikdo.

Koly
30.08.2003 21:33
eurokoly@centrum.cz
Zdravim, jsem tu prvně...něco jsem prolít, ale spíš jen to "vyřizování účtů", potřeboval bych se poradit, u jaký agentury bych se měl zaregistrovat..znam EFES, CRAZY DOLPHIN, ale prej stojí obě za ***, takže co mi poradíte Vy? Student VŠ potřebuje taky nákou tu kačku na pivo, ne? Fotomodeling/kompars...reklama, film, cokkoli..díky!

Jirka
07.09.2003 17:33
jirka4444@seznam.cz
Zdravim Vas pane Sieber, rozhodl jsem se s Vami podelit o svou zkusenost.Jsem jeden z mnoha kteri naleteli panu Galovi.Bohuzel jsem do toho zatahl i svou pritelkyni.Takze nas ta sranda stala dohromady 400.Kdyz jsem pana Gala nemohl dlouho sehnat, tak jsem si zavolal na informace, kde mi rekli jeho pevnou linku domu kde mi to vzal.Byl velice prekvapen a okamzite mi volal z neverejneho cisla zpet.Se slovy ze me okamzite vyrazuje z databaze (za obtezovani) na me celou dobu mluvil zvysenym tonem (a to jsem mu pouze sdeloval ze jsme se dohodli na tel. pozvani na casting pred tydnem a neozval se), a ze pry v te chvili deset jeho spolupracovniku navolava z "ofisu".Nikdo se mi samozrejme neozval.To byl tak priblizne kveten 2003.Objevil jsem Vase stranky a dozvedel jsem se na Gala spoustu novych informaci.(DEKUJI)Je to proste podvodnik.Az ho za to zavrou tak budu rad kdyz se to dozvim.Min. tyden jsem jel na brigadu a v metru jsem si vzal Metro kde me zaujal inzerat p. Ing. Labounka na casting."pouze Ut.-Ct 26.8.-28.8. Divadlo J. Grossmanna" na Vaclavaku.Mel jsem to pri ceste, tak jsem se sel na to s velkou davkou opatrnosti podivat.Neco mi to silne pripominalo.200 registrace, dostal jsem formular na vyplneni, (docela mi zarazila gramatika ve vete Jak jste se o nas "dovedeli".Protlacil jsem se frontou naivnich lidi zpet a byl jsem rad ze jsem ty dve stovky usetril.Tento tyden jsem opet v Metru zaregistroval casting od Ing. Labounka, opet divadlo J.Grossmanna, ale tentokrat "pouze" v jine dny.Tak jak si ty cisla zajemcu nasobim 200 tak se jednak divim jestli pan Labounek bude mit pro tolik lidi praci a take kolik mu sypou jen ty registrace.Jestli on to neni druhy Gal, ktery registraci zacal a skoncil.Budu rad, kdyz toto me podezreni nekolika mym kamaradum, kteri mu ty 200 dali vyvrati a da jim za komparzni publikum pro TV Nova 1400 na den.Mejte se pekne a at Vam vsechno vyjde.PS:mate-li jiny nazor rad si ho ve foru prectu.PS2:Nevite o nejakym serioznim castingu, ktery v soucasne dobe probiha??Nechci naletet podruhe..Jirka

J.M.Sieber pro Koly
16.09.2003 15:57
Ahoj Koly, pokud znáš jenom EFES a CRAZY DOLPHIN, tak tam si nic nevyděláš. Pokud tedy chceš poradit, zaregistruj se u agentur, které opravdu pro své lidi něco dělají. Agentury jsou řazeny podle počtu mých natáčecích dnů, takže se zaregistruj do prvních dvaceti v databázi, já jsem u nich už točil. Jiří Maria

Tel. na Michaela Gála
28.09.2003 17:45
Pokud máte ještě nevyřizené účty s Crazy Dolphin a číslo na Michaela Gála domů je 241 713 092, mobil má 721 784 910. Přeji mnoho štěstí, mě už vrátil registrační poplatek. Pavel

NESERIÓZNOST A PODIVNOST
09.10.2003 14:09
Elitář
Elitář
Ahoj všichni.Chci se podělit o další nový objev. Na job.cz jsem nalezl velice podezřelý inzerát, který rozjíždí nábory ve stylu Crazy Dolphin, Labounek a Efes. Inzerát se na jobu objevil již několikrát a pokaždé byl vždy účelově změněn. Poprvé to byl kompars pro nejmenovaný pořad TV Nova. Inzerát byl napsán naprosto neseriózně a amatérsky (dokoce i s hrubkamy, bez pevné linky,adresy a www stránek)-jediná kontaktní osoba byl jakýsi (asi fiktivní) Ing. Jaroslav Machalický, kterému se mělo volat jen v noci.- volal jsem do Novy, nikdo ho nezná, nikdo o ničem neví. Toho člověka nelze ani najít na justice nebo v aresu. Celkově se to jeví velice podezřelé a doporučuji každému, aby si všechny informace ověřil u TV Nova. Když jsem pod inzerát podal hlášku s dotazem jak je to s TV Nova a proč o ničem v Nově nevědí, tak se posléze druhý den objevil velice podobný inzerát kde bylo ale jméno Novy změněno ne nejmenovanou televizi a pak už jen produkci a nakonec jen agenturu a médium.Jestli někdo víte něco více, napište. Mám pocit, že další vysmátý delfín právě připlouvá!

J.M.Sieber
03.11.2003 14:46
Vážení sponzoři komparzních agentur, právě mi volal ing. Labounek z CASTING-FILM. Prý se mnou potřebuje mluvit a přijede osobně ve středu za mnou do Mostu. Třeba změnil taktiku a teď objíždí lidi a zaregistrovává je doma. Mluvili se mnou i novináři, kteří připravují článek o agenturách, tvrdí, že ing. Labounek obsadil zatím jenom jeden pořad na NOVĚ, asi 80 komparzistů a každý dostal honorář 150 Kč (jednostopadesát). Ptáčkové prý nenatočili ještě nic a Michael Gál prý rozjíždí znova Crazy Dolphin a ještě všem ukáže, hlavně mě, lepšímu komparzistovi, no docela se na to těším. Jinak o těch nových agenturách, pokud lidé mají peníze na jejich sponzorování, tak ať to dělají, ale nedokážu si představit, že někdo nový, neznámý, sežene dostatek práce pro novou agenturu a její lidi. Jiří Maria

CASTING JAKO PODVOD
16.01.2004 16:20
Vážení komparzisté, na novinových stáncích je právě časopis PLUS - Mladá fronta. Je to sice docela bulvár, ale v čísle 2/2004 je článek "CASTING JAKO PODVOD". Článek vznikal loni, na základě zkušeností z mé databáze castingových agentur a na základě mnoha podvodných agentur, které tenkrát vznikly. Trochu jsem na tom spolupracoval s novináři. V článku se píše o nám známých Europecasting Nuzíka, Crazy Dolphin Gála, Casting-film Labounka, Saga + Extras + Square Vernera alias Wagnera. Časopis stojí 19,50 Kč a po jeho přečtení možná pochopíte, jak se to dělá a ušetříte za registrace u podvodných agentur. Jiří Maria

Casting jako podvod - Crazy Dolphin
03.02.2004 09:14
http://www.castingoveagentury.cz/podvod
Další citace z článku Mladé fronty PLUS: Mezi komparzisty nechvalně známý je i Michal Gál s Crazy dolphin. Důvěřívým komparzistům sliboval natáčení amerických filmů Redfire a Youngman. Později se ale zjistilo, že tyto filmy se v česku vůbec netočili a ani nikdy točit nebudou. Pan Gál si je vymyslel. Uvěřilo mu asi čtyři tisíce lidí. "Ještě jsme se nepoložili, až přijde ta pravá chvíle, ještě vystrčíme růžky a začneme natáčet," říká Gál.

J.M.Sieber - MOON
03.02.2004 19:00
Pane Polák, pokud se mě někdo zeptá na mých stránkách můj názor, tak mu ho řeknu. A to se o Vás vyjadřuji velice diplomaticky a ohleduplně. Pokud tvrdím, že jste lhář, je to proto, že slibujete lidem, cituji: Pokud chtějí být zváni na obsazovací castingy a dále informováni o aktivitách studia MOON a aktuálním průběhu natáčení, musejí zaplatit 200 Kč. V loňském roce jste lákal na všech servrech modelky a komparz k registraci za 200 Kč do MOON s tím že cituji: ŠAMAN, to je celovečerní film, který se bude točit v době : prosinec 2003 - březen 2004. Je začátek února, polovina filmu by měla být hotova. Já i mí známí jsme zaplatili a nic jste nám neposlal a o ničem nás neinformujete. Víte pane Polák, to že nedodržujete své slovo je o Vás v této branži známé. A jest-li mi zbyde v těle dost cti na veřejnou omluvu po premieře Vašho filmu? Klidně, ale pokud si vzpomínám, stejnými velkohubými tlachy argumentovali Gál, Urban i Labounek. Pokud Vám tato jména neslavných vybíračů registračních poplatků něco říkají. Jen tak mimochodem, všude tvrdíte, že Váš film zajišťuje režiser Pavel Soilis a jeho vysoce profesionální firma SP PRODUCTION. Hledal jsem na internetu velmi pilně, ale žádná firma SP PRODUCTION nikde neexistuje a Pavel Soilis jako režiser také ne, je uveden pouze ve Vašem projektu. Jinak mě velmi těší, jak pravidelně sledujete moje stránky, o kterých tvrdíte, že sem nepatříte. Na mojí zmínku o Vás jste reagoval už za hodinu a čtvrt. Maruška

J.M.Sieber pro Pavla
04.02.2004 20:53
Ahoj Pavle, víte, ne vždy je posvícení a já jsem také jenom člověk. Ono je to velmi těžké něco napsat tak, abych lidem poradil nebo varoval je a přitom NĚKOHO neurazil. Já jsem taková internetová casting-vrba, obrací se na mne spousta lidí a předávají mi také spoustu informací. Já o MOON vím dost věcí, i z minulosti. Slyšel jsem o tom, že toto není první film, který velkolepě začali a pak to šlo nějak do ztracena. Hodně lidí už s panem Polákem spolupracovalo a už nespolupracují. Své zkušenosti mi řekli. Vím toho více než mohu napsat. Co mám napsat lidem, když jsem přesvědčený, že něco neni správné, jak je mám varovat? Není to tak dávno, kdy Gál mluvil velice přesvědčivě o tom, jak točí dva filmy Red fire a Young man. 4.000 komparzistů mu uvěřilo a zaplatilo mu 200 Kč za registraci. Nikdo nikdy ty filmy neviděl. Ing Labounek i pan Urban byli za mnou až v Mostě, aby mě přesvědčili, že jsou velice seriozní komparzní agentury. Pan Urban mi nadšeně tisknul ruku a říkal, že mě obsadí do filmu, který jeho CASTING SERVICE bude obsazovat, a pak se se mnou nechá vyfotit a bude se tou fotkou všude chlubit. No a přitom pořád láká komparz k registraci v divadle Grossmana slovy: "Budete se smát, umělci Vás budou bavit a ještě dostanete 1.400 Kč za den smíchu a zábavy". A když teď napíšu, že Urban je podvodník, který jenom velkohubě láká důvěřivce, aby z nich vyrazil 200 Kč za registraci, protože nikdo nikdy nikomu nezaplatí 1.400 Kč za komparz v publiku. Mám pravdu nebo nemám? A mám ty lidi varovat, nebo nemám? Stejně jako v Brně, kde tisíce lidí platí za registraci pro zahraniční velkofilm člověku, který má již čtvrtou neexistující firmu a pod svým jménem na schránce hlavičku pornoprodukce? Víte, když jste za komančů četl noviny a sledoval zprávy, tak všechno bylo krásný. Když dnes čtete noviny a sledujete zprávy, tak je to hrozný. Před tím se o špatných věcech nesmělo psát. Nyní se o dobrých věcech nepíše. To je zvláštní fenomen doby. Možná že lidi jsou nepoučitelní a slyšej jenom to, co chtějí slyšet, při cestě za svým ČESKÝM SNEM. Je mi jedno, jest-li mě Urban nebo Polák obsadí či neobsadí do svých filmů. Ale vadí mi, že svým jednáním kazí pověst castingovým agenturám a filmařům tím, že tahají z důvěřivých lidí peníze. Jo a také máme v Česku jedno takové přísloví - Potrefená husa se vždy ozve. Maruška

J.M.Sieber pro Janu
05.02.2004 21:10
Ahoj Jani, děkuji Ti za podporu. Víš, já na to asi nevypadám, ale nemám rád nespravedlnost. Já jsem ani na vojně nikdy nebyl mazák a vždy jsem se snažil k lidem chovat slušně. Přečetl jsem si pozorně co jsem napsal, ale nikde jsem nenašel, že bych byl sprostý, nebo někoho urážel. Pan Polák tady vyčíslil, kolik ho už stál jeho projekt Šamana a mermomocí obhajuje nesmyslné vybírání registračních poplatků. Dokonce tvrdí, že: "Pokud nejste ochotni zaplatit ani 200,- Kč, je váš zájem o filmování méně, než vlažný. Pak jsme docela rádi, že nezabíráte místo jiným, který zájem mají". To je dost hustý, pokud nezaplatíš, tak sem nelez... Mé stránky fungují již rok a půl, navštívilo je skoro 40.000 lidí, v databázi je 109 agentur a v knize návštěv je 936 příspěvků. To je obrovská práce, které věnuji spoustu hodin svého času a i peněz, protože nejsem programátor a na internetovou práci si musím najímat firmu. Nikdy jsem si od nikoho z těchto stánek nevzal ani korunu, ani od návštěvníků, ani od agentur, z nichž některé (většinou špatné) mi i nabízely peníze, pokud budou zařazeny v čele databáze. Tyto stránky pomáhají lidem se aspoň trochu orientovat ve filmovém světě. Chápu, že jsou lidé, jako Gál, Rejlek, Urban, Labounek či Polák, kteří z nich nemají moc velkou radost. Kdyby moje stránky neexistovaly, pak by před nimi nebyli lidé varováni a oni by mohli v klidu vybírat poplatky od lidí kteří sní o filmu... Maruška

CASTING JAKO PODVOD
06.02.2004 18:55
http://www.castingoveagentury.cz/podvod
Vážení komparzisté, nechal jsem pro Vás zprovoznit odkaz http://www.castingoveagentury.cz/podvod. Po kliknutí na tento odkaz se Vám otevře dvoustrana Mladé fronty PLUS, kde vyšel článek o podvodných agenturách Crazy dolphin, CASTING-FILM, EXTRAS SAGA a EUROPECASTING i s fotkou pana Nuzíka. Maruška

Dalibor
09.02.2004 10:51
Casting jako podvod
K tomuto článku v Mladé forntě bych chtěl podotknout jen to, že novinář jaksi zapoměl uvést, že fenomén vybírání peněz od komparsistů je daleko starší. Článek popisuje vše jako horkou novinku, což není pravda a zapomíná i na mnoho jiných vyběračských agentur. Co mě ale skoro vyděsilo je značně účelová citace majitele agentury Extrafilms (p.Hrstky) jak dává práci skoro všem lidem-což rozhodně není pravda - mne ani několika jiným lidem co znám už hodně dlouho ani nezavolal a přitom ještě někdy před rokem vybíral registrační poplatky jak šílenec (kam se na něj v té době hrabal Gál...-ti co znají vědí dobře o čem píšu-masivní inzerce, davové psychózy na Karláku, apod....)

24.02.2004 15:30
dluhy.rychle@atlas.cz
zdravim pane Sieber, narazil jsem na vasich strankach na jmeno Michala Gala a jeho Crazydolphin,shanim jakekoliv informace o tomto podvodnikovi,adresu jeho nebo firmy,kde se zdrzuje,nebo kde ho lze zastihnout,mozno soukrome na mail,dekuji

J.M.Sieber pro Dluhy Rychle
24.02.2004 22:12
Vážený Dluhy Rychle, jiné jméno jste nenapsal, tak nevím s kým jednám. O Michaelu Gálovi se tady psalo už mnoho, pokud budete mít čas, tak v odkazu Crazy Dolphin je toho hodně ke čtení. Trochu mi vadí, že vše se točí jen okolo Gála, ale on není jediným majitelem a zodpovědným ve firmě Crazy Dolphin s.r.o.. Majitelé této podvodné firmy jsou: Michael Gál, r.č. 760412/0205, Praha 4, Špirkova 527, Veronika Dvořáková, r.č. 745909/0485, Praha 10, Vršovická 730/6, Renáta Kreuzová, r.č. 765424/0198, Praha 4, Mikulova 1572, Jiří Kubát , r.č. 721010/0051, Černošice, Karlštejnská 259, Okres: Praha-západ. Tel. číslo na Michaela Gála domů je 241 713 092, mobil má 721 784 910. Maruška

Ivan K.
25.02.2004 09:08
dluhy.rychle@atlas.cz
Pro J.M.Siebera, diky za info,potebovali bychom vedet spise kde se zdrzuje,adresu kancelare,jestli nejakou ma,nebo misto filmovani,kde by se dal zastihnout,diky

Mgr. Palic - lekce demokracie a podnikani
03.03.2004 20:14
Vazeni pisatele prispevku a pane Sieber. Kazdy ma pravo na svobodny projev ale nezapomente ze jen v mezich zakona. Mimochodem svoboda jednoho konci tam kde zacina svoboda druheho. Pan Sieber ale nektere komparzni agentury vyzdvihuje a dalsich 14 ocernuje. Ja hajim vsechny ty ktere Sieber zabarvil cernou a umistil je na konec sve databaze. Vadi mi ze o rade majitelu pise jako o podvodnicich. Nemuzu se stale zbavit dojmu ze tyto stranky jsou systematicky navstevovany dvema typy lidi. 1. lide kteri neznaji vyznam slova kompars a casting a chteji si vyjasnit zakladni informace. 2.druhou skupinu tvori lide s profesionalnim zazemim u komparsu-vetsinou majitele komparsnich agentur kteri se tu navzajem napadaji a ocernuji. Jsem presvedcen, ze pan Sieber podleza zajetym starym agenturam, ktere doporucuje novym zajemcum. V neposledni rade Sieber pochopil fakt, ze vznik novych agentur-tedy tech kteri zacinaji podnikat v oblasti kultury a umeni je proti srsti tem starym, kteri se citi cinnosti novych poskozeni a tak vsechny nove vznikajici podnikatele systematicky ocernuje. Pane Sieber, majitele starych komparznich agentur a vsichni komparziste, zavzpomijejme spolecne na historii komparsnich agentur po roce 1989. Na zacatku vznika na komercni bazi nekolik agentur-pres reklamu se mezi lidi dostava slovo kompars a casting. Lide dostavaji od majitelu agentur lekci v podobe registracnich poplatku. Nekteri zaregistrovani dostavaji praci, jini na ni dlouho cekaji a na radu lidi se nedostava prace vubec. Agentury vytvareji databaze a nabizeji je produkcim. Nejdrive jde o fotograficke sety, pozdeji s rozvojem digitalnich technologii a internetu jde o databaze elektronicke. Uplyne par let a situace na poli komparzu se priostruje. Agentury se rozrustaji, provadeji hromadne nabory na lakavou inzerci typu 2.000-20.000kc/den (ag. Personality), leti ag.Ability,Extrafilms a dalsi. Mimochodem Extrafilmu se v celku dari a tak pokazde kdyz mu prijde pod ruku sebemensi zakazka dela hromadne nabory. Toto vse je ale v poradku, ubirame se cestou trzni ekonomiky. Prijde leto 2003 a pan Gal si zaklada novou komparzni agenturu a take chce podnikat, vytvari databazi a snazi se sehnat lidem zakazky. Presne v teto dobe se ale na scene objevuje prvni a doufejme ze i posledni kazisuk jmenem Sieber. Tento herec prisel se zajimavym napadem-vlastni stranky-databaze vsech agentur, kniha navstev apod. Proc ne, vskutku dobry napad....jenze...pan Sieber ma rad sam sebe a zacal pestit kult osobnosti. Kdykoliv se objevil kdokoliv kdo mel jiny nazor, byl Sieberou ocernen, vyhnan ci zahnan na okraj ( vzmomenme chudaka pana Marka a jine). Pane Sieber, mel by jste vzit v potas ze zadna komparsni agentura z nebe nespadla ale tvrde se budovala a to jak potem jejich majitelu tak i komparsistu. Zalozit komparsni agenturu, nabirat lidi do databaze, nechat si za to platit a nasledne se cinnit v shaneni zakazek je naproso normalni. Delali a delaji to tak vsichni. Pane Sieber, prestante uz konecne nove agentury ocernovat a vemte jejich existenci v potas. Za par let prijde mozna den, kdy uz rada starych agentur nebude existovat a vy budete dostavat herecke zakazky prave od nektere z tech dneska novych. V posledni vasem prispevku jste nabral dech a hrozil majitelum novych agentur trestnimi oznamenimi a velkovysetrovanim. Pane Sieber vzpamatujte se, kde to zijete. Podle mych informaci uz rada rypalu a marusek trestni oznameni na kde jakeho majitele podala a vzdy je police smetla se stolu s tim ze vse je v poradku. Stejne tak konstatovali i inspektori Ceske obchodni inspekce, kdyz kontroly naboru komparsistu na podvratna udani kde koho provadeli.Jestli tomu neverite nebo nechcete uverit, zachovejte se chlapsky, prestante pisalkovat a jdete na policii a vsechno jim to o tom vasem obrovskem odhaleni reknete. On uz to zkousel jeden novinar z Mlade fronty-clanky smolil, na pullizerovu cenu zuby cenil a nakonec to dopadlo tak, ze ani v jednech novinach mu tu uzasnou informaci nezverejnili, az nakonec se nasel jeden bulvar bez rozumu a uspechu ktery se nad nim slitoval....Tak pane Sieber ted uz vite koho a proc hajim a jeste by vas asi zajimalo proc to vsechno delam. Tuto informaci jsem si pro vas schovaval na konec. Jiz si take (jako i mnozi dalsi) vyrizuji potrebne zivnostenske opravneni, registruji se u Uradu pro ochranu dat a to vsechno proto abych mohl do mesice zahajit radne cinnost komparzni a castingove agentury,pod hlavickou sveho s.r.o. Planuji vytvorit dosud nejvetsi komparzni rejstrik v cele stredni Evrope. Registrovat budu komparzisty nejen z vetsich ceskych a moravskych mest ale take z Polska,Slovenka a Rakouska. Komparsistum se budu snazit poctive shanet zakazky a rovnez vytvorim jejich nejvetsi internetovou databazi. O mych planech nyni jiz vite vse co je nezbytne nutne. Doufam ze si vsechno nechate projit hlavou a ze mne anebo jinou agenturu ktera se urcite brzo objevi, nehodite do zumpy jako jste to udelal ze posledni rok snad s kazdym novym podnikatelem.

J.M.Sieber pro Palice
04.03.2004 09:12
Tak teď jsem z toho magor a na palici zase já. Palic nejprve vystupuje jako renomovaná právní kancelář, připravující na mne hromadnou žalobu "seriozních agentur" a teď najednou výtězoslavně všem oznamuje, že zakládá evropskou komparzní agenturu, největší a nejlepší. Trochu mi to připomíná Ptáčkovi, kteří pracovali pro agenturu P+P Pietra Peliniho, který, když podvedl komparzisty zmizel, a oni pak začli seriozně shodně podnikat pod vlastním P+P. Už o mě lidé napovídali i napsali mnohé, ale poprve jsem byl nazván kazišukem, to mě pobavilo. Kdo mě znají ví, že k této oblasti lidské činnosti mám velmi vřelý vztah, a tykám si s Paulou Wild i Robertem Rozenbergrem. Můj erotický tanec s Paulou na křtu její knihy "Kdepak ty ptáčku hnízdo máš", můžete vidět 3.4.2004 na NOVĚ v Peříčku, teda pokud to nevystřihnou. Teď připravuji rozšíření těchto stránek i o oblast erotiky. To si pak tady počteme zajímavostí o zkušenostech s agenturami a natáčením... Již jsem o tom psal několikrát, ale klidně to zase zopakuji. Tyto stránky jsem vytvořil pro herce a herecké agentury a jako propagaci mojí herecké postavy. Netušil jsem, jaké to nabere obrátky, šíři a vážnosti. Neustále se na mě obraceli a obracejí lidé o radu, která agentura je dobrá a která je špatná, a jenom vybírá poplatky. Neni v mých silách každému zodpovědně odepisovat a radit, nebo je poslat do háje. Proto jsem otevřeně přiznal, že agentury jsou řazeny podle jejich schopnosti pro herce pracovat, sehnat jim práci a jelikož nemám žádná jiná dostupná měřítka než sebe sama. Použil jsem počet mých natáčecích dnů. Nikdy jsem nenapsal, že je nějaká agentura špatná a proto tam nechoďte. Pokud se mě však někdo přímo zeptal na můj názor, pak jsem postupoval vždy stejně. Prověřil jsem si veřejnou presentaci té které agentury a když jsem tam našel chyby, nedostatky či lži, tak jsem na ně poukázal. Ano, vzniklo mnoho agentur, třeba Princessa a nikdo o nich neřekl křivého slova. Pokud však vznikne agentura, která začne podnikat tím, že lže a podvádí, že inzeruje 1.500 Kč za sezení v komparzu, nebo obsazení do filmů, které se netočí, jako třeba Blade III nebo RedFier, pokud tyto agentury nalákávají nové lidi podvodem a ještě si za tyto lži nechávají od komparzistů zapatit registrační poplatky, pak je to špatné. Nemůžu o těchto "seriozních podnikatelích", každému, kdo se zeptá, psát litánie. Tak jsem to vyřešil jednoduše, u takovéto agentury jsem označil políčko NEGATIV. Nenazval bych to žumpa, ale zvýraznění. Záleží pak na návštěvnících těchto stránek, jak se rozhodnou a jaký si udělají názor. Osobně přeji panu Palicovi, aby se mu jeho snaha o vytvoření Evropské komparzní agentury povedla. Rád ho na tyto stránky zařadím. Pokud však začne inzerovat lži a slibovat nesplnitelné, je jenom otázkou času, kdy to někdo zjistí a začne se o tom psát. Osobně mám trochu výčitky svědomí, zda tyto stránky nenapomohly k likvidaci třeba Crazy Dolphin, znovu jsem si pročetl co se o nich tady napsalo. Nebyl jsem to já, kdo je napadal, já jsem pouze poukazoval na nesrovnalosti a nepravdy v jejich jednání. Hlavně bych však nezveličoval působnost a dopad těchto stránek. Tyto stránky navštěvuje jen úzký okruh lidí. Inzerce, kterou nové agentury masově používají na www.jobs.cz i v tisku, jim přináší dostatečné množství lidí a peněz do svých registrů. Lidí, kteří používají internet je pořád minimum. A co si budeme namlouvat, lidi kteří se věnují komparzu většinou nikde nepracují a jsou svým způsobem specifická vrstva společnosti. Pan Palic mě napadá z kultu osobnosti, že mám rád sebe. Každý člověk má přeci rád sebe. Tyto stránky nejsou jedinými, "chudák" pan Marek si otevřel také podobné stránky na www.jim-face.cz, okopíroval mojí databázi, ale moc lidí mu tam nechodí. Možná jsem pro někoho osobnost, třeba pro tu dvanáctiletou Hanku z Mostu, která se chce stát herečkou a chce ode mne poradit. A klidně budu takovej frajer a budu jí s sebou vozit Smartíkem do Praha na castingy, pokud to bude chtít. Asi na tom možná něco bude, možná jsem něco dokázal a někdo zůstal prťákem... Maruška

Martin
26.01.2005 09:25
nahovnoden@seznam.cz
http://
Ahoj Jirko, píšeš, že pan Rejlek nebo jak se jmenuje bude registrovat, dokud ho nikdo neudá. Proč ho neudáš třeba Ty jako profesionální herec, musí Tě přece štvát, že někdo okrádá Tvé potencionální kolegy, nemyslíš. Já osobně bych takovýho člověka zlinčoval na veřejnosti, to samý Gál, kde je mu konec? Už ho policie obvinila? Já ho viděl v herně házet do automatu, cca 5 měsíců zpátky, když jsem dojel pro posilu tak už tam nebyl, určitě mě poznal - šilhal. Nabral přes 3000 lidí po 190,- Kč, to není špatnej kšeft, za pár měsíců fungování malýho kanclu na barrandově...

J.M.Sieber pro Martina
26.01.2005 10:40
http://
Právě proto že jsem herec a ne komparzista, tak mě takoví Gálové nebo Rejlkové neubližují. Včera mě už telefonovali komparzisté i novináři ze Slovenska, protože Rejlek už začal registrovat tisíce lidí v Bratislavě. Prý jsou největší Česká filmová společnost a já o tom nevím. Na svých internetových stránkách www.kompars.net tvrdí, že: "Natáčame filmy a reklamy po celej strednej Európe, predovšetkým na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Rakúsku a Nemecku. Fair-play jednanie je základom každého natáčania. Pred každým natáčaním usporadúvame osobné (modelové) alebo hromadné schôdzky (komparz), na ktorých ste oboznámení so scenárom a so všetkými podmienkami natáčania. Pred každým natáčaním s Vami uzatvoríme obojstranne výhodnú zmluvu, na ktorej podmienkach sa osobne dohodneme." Nějak jsem to asi přehlédl, ale KOMPARSNET v Česku nic netočí, je to zase další název Rejlkovo vybírání poplatků. V Bratislavě si Rejlek založil na sebe živnost, IČO: 40970451, na adrese Polianky 17, Bratislava 84101, tel.+421 910 211 300. Tvrdí, že je největší středoevropská filmová a produkční společnost KOMPARSNET. Mě tito lidé neublížili ani mě nepřipravili o peníze. To se musíte bránit Vy, kteří jste byli okradeni. O Rejlkovi nyní už ví ve všech novinách na Slovensku a snad ho mediálně zastaví. Na druhou stranu je to pro nás zase výhodné. Když teď bude registrovat Slovensko, tak nebude mít čas registrovat Česko a my tady ušetříme spoustu peněz... Maruška

Petr
31.01.2006 05:03
jabaq@seznam.cz
http://
ahoj, inzerat Domi Production me ponoukl podivat se po dlouhe dobe na tvoje stranky, a musim vyjadrit obdiv nad kvalitou a kvantitou odvedene prace! dekuji! nechci hodnotit Domi Production, to at udela kazdy sam, mne stacili jejich stranky :-) a tak me napadlo - nevis ty, nebo nekdo z navstevniku, jak a jestli nejak dopadli podvodnici poschovavani za falesnymi agenturami? (napr. crazy dolphin a pan gal - moje vlastni zkusenost :-) bylo nekdy zahajeno stihani? byl nekdo potrestan? cloveka by potesilo, kdyby bozi mlyny mlely nejak lidsky rychle. nenapada me zadna moznost, jak tohle zjistit jinak, nez pres drby lidi z oboru... diky, Petr